Porozumienie o współpracy zawarte z Powiatowym Zespołem Szkół w Świebodzinie
(data zawarcia porozumienia: 10.03.2020)
Wykładowcy Instytutu Neofilologii podczas spotkań z uczniami przeprowadzili poniższe zajęcia:
03.2022 - zajęcia online z uczniami Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie - rozmowa o językach obcych i promocja kierunków UZ (dr Małgorzata Karczewska)
10.06.2021- zajęcia online z uczniami Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie - promocja kierunków filologicznych Instytutu Neofilologii (temat zajęć: zalety uczenia się języków obcych) (dr Małgorzata Karczewska)
06.11.2020- zajęcia online z uczniami Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie - promocja kierunków filologicznych Instytutu Neofilologii (temat zajęć: rola języka angielskiego jako narzędzia globalnej komunikacji oraz zalety uczenia się języków obcych) (dr Małgorzata Karczewska)
10.02.2020 - wizyta w Powiatowym Zespole Szkół w Świebodzinie - promocja kierunków filologicznych Instytutu Neofilologii, zajęcia i konkurs dla uczniów (dr Małgorzata Karczewska, dr Urszula Majdańska-Wachowicz, mgr Richard Sharp)
Współpraca z Zespołem Szkół Zawodowych w Wolsztynie
01.04.2022 - udział w obradach jury w powiatowym konkursie piosenki obcojęzycznej „Sing and Win” organizowanego przez Zespół Szkół Zawodowych w Wolsztynie (dr Małgorzata Karczewska)
23.03.2018 - udział w obradach jury w powiatowym konkursie piosenki obcojęzycznej „Sing and Win” organizowanego przez Zespół Szkół Zawodowych w Wolsztynie (dr Małgorzata Karczewska, mgr Richard Sharp)
Organizatorem powyższych wydarzeń była dr Irmina Kotlarska z Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Zielonogórskiego
Współpraca z Powiatowym Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie (za pośrednictwem dr Urszuli Majdańskiej-Wachowicz, która była jednocześnie organizatorem wydarzeń jako pracownik Centrum)
25.05.2021- przeprowadzenie szkolenia TED Talks in Action! (dr Małgorzata Karczewska, dr Urszula Majdańska -Wachowicz)
17.12.2019 - udział w pracach jury w IV powiatowym konkursie recytatorskim dla szkół „Say your favourite English song” (dr Małgorzata Karczewska, dr Agnieszka Mobley, dr Aleksander Rzyman)
19.03.2018 - przeprowadzenie konferencji metodycznej „Using Memes and Facebook in the English classroom” (dr Małgorzata Karczewska, mgr Richard Sharp)
20.12.2017 - udział w pracach jury w III powiatowym konkursie recytatorskim dla szkół „Say your favourite English song” (dr Małgorzata Karczewska)
Umowa z Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze (data zawarcia umowy: 11.12.2019)
Współpraca z Biblioteką Obcojęzyczną w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej im. C. K. Norwida
04.12.2015 - pomoc w przeprowadzeniu i ocenianiu II Zielonogórskiego Dyktanda Języka Angielskiego (WiMBP im. C. K. Norwida w Zielonej Górze)
Współpraca bazująca na kontaktach nawiązanych w czasie wyjazdów w ramach programu Erasmus+
dr Małgorzata Karczewska przeprowadziła następujące zajęcia:
10.04.2017 - Kłajpeda (Litwa), Klaipeda State University of Applied Sciences
8th International Week
Tytuł referatu: „The role of foreign languages in education” (wykład gościnny na inaugurację International Week)
21.09.2017 - Kłajpeda (Litwa), Klaipeda University
Tytuł referatu: „Global English” (wykład dla studentów)
26.09.2018 - Kłajpeda (Litwa), Klaipeda University,
Tytuł referatu: „English in the Contexts of Modern Society and Higher Education” (wykład dla studentów)
15.01.2021 - Krajowa (Rumunia), Craiova University
Tytuł referatu: „English in today’s world” (wykład online dla studentów)
24.02.2021- Kłajpeda (Litwa), Klaipeda State University of Applied Sciences
Tytuł referatu: „The role of English as a global language” (wykład online dla studentów)
Współpraca z I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie
28.05.2021 - lekcja online z uczniami ukazująca praktyczne wykorzystanie aplikacji lyricstraining oraz wordwall w dydaktyce języka obcego przeprowadzona przez Annę Urbańską (studentkę I rok studiów, II stopnia, filologia angielska).
Lekcja została przeprowadzona na potrzeby pracy magisterskiej pisanej pod kierunkiem dr Małgorzaty Karczewskiej wraz opieką metodyczną dr Urszuli Majdańskiej - Wachowicz.