Aktualności

Dr Urszula Majdańska-Wachowicz i uczniowie ILO w Głogowie na międzynarodowej lekcji otwartej online w ramach inicjatywy FROM PRE-SERVICE INTO IN-SERVICE: PROFESSIONAL DEVELOPMENT FOR PROFESSIONALS-TO-BE

23.01.2025
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

18 stycznia 2025 r. w ramach inicjatywy FROM PRE-SERVICE INTO IN-SERVICE: PROFESSIONAL DEVELOPMENT FOR PROFESSIONALS-TO-BE odbyło się piąte webinarium metodyczne  dla studentów – przyszłych nauczycieli j. angielskiego oraz praktykujących nauczycieli j. angielskiego. Szkolenie prowadziła dr Urszula Majdańska-Wachowicz (Instytut Neofilologii - Zakład Anglistyki). Tematyka obejmowała naukę słownictwa specjalistycznego oraz analizę i tworzenie wybranych gatunków dziennikarskich na materiale amerykańskiego czasopisma „Rolling Stone”. Spotkanie miało formę lekcji otwartej online z aktywnym udziałem uczniów ILO im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie.  Dzięki temu uczestnicy mogli obserwować poszczególne ogniwa lekcji i jej dynamikę (zwłaszcza w formie zdalnej),  budowanie relacji w grupie, adaptację wybranych metod aktywizujących, elementy edukacji pozytywnej i neurodydaktyki.

Licealiści w składzie: Justyna Bajon, Julia Bracichowicz, Liliana Hubisz, Anna Rabenda, Aleksandra Tkacz, Matylda Dohner, Igor Okrzymowski, Mikołaj Tereszkiewicz i  Hubert Borsukiewicz pracowali z wielkim zaangażowaniem.

FROM PRE-SERVICE INTO IN-SERVICE: PROFESSIONAL DEVELOPMENT FOR PROFESSIONALS-TO-BE to inicjatywa zapoczątkowana przez dr Urszulę Majdańską-Wachowicz (Instytut Neofilologii UZ), mgr Magdalenę Kaźmierkiewicz (Grupa Uczelni Vistula) i Stowarzyszenie Nauczycieli Języka  Angielskiego IATEFL POLAND.

Galeria zdjęć
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18