Aktualności

Ostatnie w tym roku akademickim webinarium dla początkujących nauczycieli j. Angielskiego z cyklu „FROM PRE-SERVICE INTO IN-SERVICE: PROFESSIONAL DEVELOPMENT FOR PROFESSIONALS-TO-BE” już za nami

30.06.2025

14 czerwca 2025 r. odbyło się ostatnie w tym roku akademickim międzynarodowe webinarium metodyczne z cyklu „FROM PRE-SERVICE INTO IN-SERVICE: PROFESSIONAL DEVELOPMENT FOR PROFESSIONALS-TO-BE”.  Prelegentem  szóstej sesji był zwycięzca konkursu The 2025 TESOL Teacher of the Year prof. Osman SOLMAZ z Uniwersytetu w Dicle (Turcja). Pan Profesor wygłosił prelekcję pt.  „Critical Social Media Literacies in ELT: A Multiliteracies Perspective”. Pomysł na wykład prof. SOLMAZA zrodził się podczas wizyty dr U. Majdańskiej-Wachowicz na Uniwersytecie w Dicle w ramach programu Erasmus+.  Cieszymy się z kontynuacji współpracy naszych instytucji i liczymy na kolejne wspólne przedsięwzięcia w przyszłości. W webinarze uczestniczyło 60 osób. Dziękujemy Panu Profesorowi za bardzo inspirujący wykład i mnóstwo praktycznych rozwiązań do wykorzystania.

Webinaria wznawiamy w październiku 2025 r. Pierwszą prelekcję wygłoszą dr Irmina Kotlarska (Instytut Filologii Polskiej) i dr Małgorzata Karczewska (Instytut Neofilologii – Zakład Anglistyki).

…..

„FROM PRE-SERVICE INTO IN-SERVICE: PROFESSIONAL DEVELOPMENT FOR PROFESSIONALS-TO-BE” to międzynarodowa inicjatywa zapoczątkowana i koordynowana przez dr Urszulę Majdańską-Wachowicz (Instytut Neofilologii, Zakład Anglistyki), mgr Magdalenę Kaźmierkiewicz (Grupa Uczeni Vistula) i IATEFL Poland. Inicjatywa jest głównie – choć nie wyłącznie - przeznaczona dla początkujących nauczycieli j. angielskiego.

Galeria zdjęć
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18